Vertrouwenspersoon bij Business Open

Klachtenregeling

 

Bij Business Open staat het welzijn van onze leden centraal. We begrijpen dat in elke organisatie uitdagingen kunnen ontstaan die je wilt melden. Het kan gaan om een conflict op de club, ethische dilemma's of persoonlijke zorgen, er is iemand die klaar staat om te luisteren, te adviseren en te begeleiden. Alle gesprekken worden strikt vertrouwelijk behandeld, zodat onze leden in alle openheid en veiligheid kunnen praten over hun uitdagingen. Indien nodig kan er gericht onderzoek gedaan worden in overleg met Business Open.

 

Je melding wordt niet ontvangen door onze organisatie maar door een onafhankelijke, externe partij: de onderzoekers van EthXCom. Hiermee kan je in vertrouwen jouw klacht bespreken en om advies vragen. Of je kan via de website een klacht melden, eventueel anoniem.

 

De klachtenregeling is er voor al onze leden. Je kan een melding doen via www.businessopen.meldjeklacht.nl of telefonisch je klacht bespreken via nummer 085-0470799. Neem gerust contact op; wij zijn er om te helpen.